lördag 10 januari 2015

Lördag!

Ja vad ska jag nu skriva idag då?

- Kylskåpet är fyllt såsom säkert för så många av er andra också just idag.

- Kokat mat vilket säkert ni alla redan gjort.

- Har absolut inte städat fast det var ju just det som jag MÅSTE göra idag men skiten i knutarna försvinner ju inte så jag kan bra städa imorgon också eller hur?

- Bakar muffins och havreflarn just nu vilket jag inte vet om ni andra där ute på nätet gillar ens.

- Ska och träffa en god bekant från Ekenäs idag ner till grannen, vilket ska bli roligt!

- ja just det, jag har ju tvättat kläder idag åter en gång vilket ni säkert inte alls ha gjort hihi.

Summasummarum har inte jag gjort nåt särskillt idag. Det har varit en normal lördag med yngsta barnen när mitt äldsta är i Åbo än.

Jag önskar er alla en riktigt skön lördag och kom ihåg att njuta om ni har ledig kväll!

Inga kommentarer: