torsdag 8 januari 2015

Graveyardshift

Så idag hade jag tidiga morgon turen på jobbet. Kan bara konstatera att jag har en inbyggd väckarklocka för min mobils alarm fungerade inte och mitt aktivitetsarmbands alarm fungerade inte men vaknade ändå fem minuter efter mina alarm var planerade.

Kom då till jobb i tid! Hade en rolig arbetsdag där jag kunde "härja" med flere barn under dagens lopp. Jag var på gruppmöte med de vuxna vilken gav oss mycket. Jag var inte sömnig en gång under dagen och inte är jag sömnig än vilket jag tycker är underligt faktiskt.

Det enda "dåliga" som hände idag var att jag och en liten tös fick våra fötter att blandas mitt i lite spring så vi båda föll omkull och min armbåge fick ett litet brännsår av golvet men det gick inte illa med nån av oss utan det slutade med skratt.

Jag har vandrat under arbetstid idag över 10km och än är inte kvällen förbi så det ska bli en del vandras än före sovdags!

Imorgon är det äntligen fredag igen. Skönt med en kort arbetsvecka såhär efter en lång semester hahahaha :-)

Nu ska jag vara en duktig mamma och sköta om disk och mat så att jag får några nöjda barns glada miner passligt till sängdags :-D

Ha en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer: