måndag 26 januari 2015

Vardagen


Gott Osoven natt och morgontur går inte hand i hand alls :-(

Ibland undrar jag hur jag orkar med min vardag men alltid kommer jag igenom den på något sätt. Var plockar jag energin och orken ifrån? Jag har absolut ingen aning men får väl lägga det på finsk sisu ;-)

Idag efter jobbet skulle jag till gymmet men det gick bara inte. Två timmars nattsömn och en 8 h arbetsdag tog slut på mej så jag gick och inhandla något gott åt mej och kom hem för att göra kyckling med sallad åt familjen att äta.


Goda är de här äppel kammarna och tyvärr känner jag som om jag är värd en sådan idag.

Dåligt samvete....jooo mycket för detta hör ju inte till någon som springer på gymmet och försöker göra en förändring i sitt utseende och höja på sin kondition och ork men idag bryr jag mej inte så där hemskt mycket.

Jag väntar på dagen då jag kan säga att nu är det över och mitt liv är lugnt igen och jag ber att den dagen ska komma snart, så snabbt som bara möjligt.

Nu ska jag inte deprimera er mera. Jag har jobb, ett hem, tre glada och friska barn så jag har det bra. Många fler har det mycket värre.

Nu ska jag bara äta min äppel kam och vara tyst!
Ha en skön måndagskväll allihopa!

Inga kommentarer: