torsdag 15 januari 2015

Nu är det hänt!

Vaknade imorse med mindre huvudvärk. Kollade febern min och nu kan jag kalla det stegring äntligen. Jag blir frisk, yes!!

Men sedan borde jag ha blivit kvar i sängen men nej jag gör som alla morgon tidigare också, toan och sedan för att kolla barnen.

Mellis har magen megasjuk och mår illa! Ok, ämbaret fram till henne och ett samtal till skolan, urk!


Junior ligger under två!!! täcken. Detta är onormalt för han sover naken med ett lakan normalt. Känner på honom...jaaaha nu ska tempen kollas, GENAST! Han har 38,7 feber!!


Vet inte vad detta är för flunssa vi har fått men nu när jag börjar bli bättre fast inte helt 100% så blir 2 av 3 sängliggande. Ska detta aldrig sluta? Jag vill på jobb!

Nå jag låter barnen sova och lägger mej för att vila en stund till och sedan blir det gröt åt dem alla. Jag borde säkert koka ihop något smaskens idag när de är sjuka och glass är ju ett måste när man har sjukdag. Få se om min kropp orkar till butik och stå och koka i köket. Håll tummarna för mej!!

Håll er friska där ute, hälsar sjukstugan i kvadrat :-D

Inga kommentarer: