måndag 12 januari 2015

Det gick otroligt snabbt!

Igår hade jag då lite snuva och en störande hackande och torr hosta. Idag har jag hög feber, värk i absolut alla leder, huvudet känns som om det sku spricka och nu hostar jag slem upp.

Vad är detta för flunssa? Den kör 200km/h så att jag inte hinner med. En kort förvarnings tid och sedan är du sängliggande för jaaaaa gud vet hur länge jag ska va sjuk men detta är absolut inte roligt.

Jag steg upp imorse och försökte gå på jobb men febern var så hög att jag inte kunde hålla balansen och benen värkte så att jag knappt kunde gå :-(

Det kändes så s-k-i-t att ringa till jobbet och chefen för att meddela att jag kan inte komma på jobb för att flunssan vunnit mej över en natt.

Så här ligger jag i sängen med iPaden, vattenflaska, burana, febertermometers, näsdukar och telefonen. 

Värken håller mej sängliggande och febern likaså. Inget jobb imorgon heller verkar det som :-(

Behöver litet magi!! Kan nån läsa en ramsa, knäppa med fingrarna eller dylikt, tack, hahahaha!

Nytt blogginlägg imorgon igen, nu ska jag sova lite åter en gång!


PS! Absolut ingen vacker syn alls hihihi

Inga kommentarer: